كاسپين كاسپين .

كاسپين

هواپيماهاي ايراني بيشترين زيان را ديده‌اند

در پي مسائل به وجود آمده درباره ضرر و زيان ايرلاين‌ها در ايام كرونا و در خواست‌هاي چند باره آن‌ها از مسئولان دولتي مختلف براي برداشته شدن محدوديت‌ ۶۰ درصدي در راستاي كاهش زيان شركت‌هاي هواپيمايي، محمد اسلامي – وزير راه و شهرسازي- در اين باره اظهار كرد: هيچكدام از ايرلاين هاي داخلي زيان ده نيستند.

وي با بيان اينكه محدوديت ۶۰ درصدي را شركت‌هاي هواپيمايي بايد فعلا تحمل كنند، الان در شرايطي سخت كرونايي قرار داريم و بايد مملكت را از اين وضعيت عبور كند، افزود: هيچ ايرلايني زيان‌ده نيست. ما مهرماه از شركت‌ها خواستيم كه صورت‌هاي مالي خود را براي بررسي به وزارت راه ارائه دهند كه تاكنون اين كار را انجام نداده‌اند. البته نيازي به ارائه صورت‌هاي مالي حسابرسي شده نيست، ‌ اما وقتي نها ادعا مي‌كنند زيان‌ده هستند بايد شواهد و مداركي را براي اين ادعا ارائه كنند كه قابل رسيدگي باشد.

اين اظهارات آقاي وزير در حالي صورت گرفته كه يونس دقيق كيا - رئيس هيات مديره انجمن شركت‌هاي هواپيمايي- در اين باره به ايسنا گفت: بر اساس گزارش‌هاي ياتا، شركت‌هاي هواپيمايي در تمام كشورها از جمله ايران از شروع بحران كرونا بيشترين ضرر را متحمل شده‌اند و اين در حالي است كه پيش بيني مي شود ترافيك هوايي تا سال ۲۰۲۴ به شرايط طبيعي باز نگردد.

وي ضرر شركت‌هاي هواپيمايي ايران را به دليل وجود تحريم ها براي تامين قطعات، افزايش نرخ ارز و اعمال محدوديت ۶۰ درصد مضاعف خواند و افزود : بسياري از ايرلاين هاي ايراني به سختي سرپا مانده‌اند و اگر پروازها با همه اين سختي‌ها انجام مي شود، نشانه سوددهي آن‌ها نيست، بلكه انجام مسئوليت اجتماعي ايرلاين‌هاست.

رئيس هيات مديره انجمن شركت‌هاي هواپيمايي تاكيد كرد: تعدادي از ايرلاين‌ها صورت‌هاي مالي ۹۸ و شش ماهه ۹۹ خود را به موقع آماده و تحويل دادند و برخي نيز به دليل عدم برگزاري مجامع قانوني بخاطر شرايط كرونا و تطابق صورت‌هاي مالي حسابرسي شده شش ماهه اول سال ۱۳۹۸ و شش ماهه اول سال ۱۳۹۹، در حال تكميل و ارسال آن‌ها هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۸:۲۲ توسط:كاسپين موضوع: نظرات (0)

كشنده ترين سرطان در مردان ايراني

شهرام يوسفي اظهار كرد: سرطان معده در حال حاضر در كشور ما شايع‌ترين سرطان در ميان مردان ايراني است، در حالي كه در كشورهاي غربي و آمريكاي شمالي جزو پنج سرطان رايج نيز قرار ندارد كه اين موضوع باعث اهميت دوچندان اين بيماري به عنوان يك معضل بهداشتي و درماني در كشور ما است.

به گفته وي، سرطان معده كشنده‌ترين سرطان در مردان ايراني محسوب مي‌شود و بر اساس آمار وزارت بهداشت در سال گذشته ۸۸۰۰ مورد جديد ابتلاء به سرطان معده در ميان ايرانيان شناسايي شد.

اين دانشيار بيمارستان شهداي تجريش از مهم‌ترين ريسك فاكتورها يا عوامل خطر بروز سرطان معده به تغيير سبك زندگي ايرانيان، افزايش مصرف فست فودها، استعمال دخانيات و الكل، ابتلاء به عفونت هليكوباكترپيلوري، مصرف غذاهاي نمك سود يا دودي شده اشاره كرد.

يوسفي فست فود و غذاهاي آماده را مهم‌ترين عامل خطر و ريسك فاكتور ابتلاء به سرطان معده برشمرد و تاكيد كرد: بهتر است مصرف فست فودها را به حداقل رسانده يا حتي به ميزان صفر برسد. فست فودها يا غذاهاي آماده داراي نيترات زيادي هستند كه در معده به نيتروزآمين تبديل مي‌شوند و مهمترين عامل خطر بروز سرطان معده محسوب مي‌شوند.

وي افزايش مصرف فست فودها به ويژه در مناطق به ويژه مناطق شهري را يك عامل هشدار ذكر كرد كه باعث افزايش ريسك ابتلاء به سرطان معده و بروز بيماري در سال‌هاي آتي مي‌شود.

يوسفي با اشاره به فراگيري عفونت هليكوباكترپيلوري در جمعيت زيادي از ايرانيان گفت: متأسفانه عفونت هليكوباكترپيلوري در كشور ما فوق العاده كلونيزه است و از مهم‌ترين عوامل يا ريسك فاكتورهاي ابتلاء به سرطان معده به شمار مي‌آيد.

اين متخصص راديوانكولوژي، استعمال دخانيات اعم از سيگار و قليان را از مهم‌ترين عوامل خطر در ابتلاء به سرطان معده دانست و خاطرنشان كرد: اين خطر در كمين فرد سيگاري و نزديكانش است كه دود سيگار را استنشاق مي‌كنند.

به گفته وي، سن شايع بروز سرطان معده در دهه پنجم تا ششم زندگي آقايان ايراني است و متأسفانه در مورد سرطان معده روش غربالگري خاصي وجود ندارد و تنها توصيه مي‌شود كه با مشاهده علائم مشكوك گوارشي افراد هر چه سريع‌تر براي پيگيري‌هاي لازم به متخصص مراجعه كنند.

يوسفي، درمان سرطان معده را نياز به همكاري گروه‌هاي مختلف پزشكي دانست و افزود: اين بيماري با توجه به چالش‌هاي بهداشتي و درماني موجود در كشور نياز به درمان همه جانبه و هماهنگي بين گروه‌هاي متخصص جراحي، راديوانكولوژي و فوق تخصصان گوارش دارد تا بهترين رويكرد و روش درماني مناسب براي بيمار انتخاب شود.

دانشيار دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، به افرادي كه داراي ريسك فاكتورهاي مذكور، سابقه خانوادگي يا مشكلات گوارشي نظير مشكل بلع غذا، احساس سيري زودرس، سنگيني بعد از غذا هستند توصيه كرد كه در اولين فرصت به متخصص داخلي يا فوق تخصص گوارش مراجعه كنند تا اقدامات اوليه تشخيصي براي آنان انجام شود. زيرا با تشخيص بيماري در مراحل اوليه امكان بهبودي كامل بيمار با كمك درمان‌هاي جراحي، شيمي درماني و راديوتراپي همزمان وجود دارد.

وي با تاكيد بر اهميت افزايش سطح آگاهي و اطلاع رساني به عموم مردم در اين خصوص گفت: مردم بايد بدانند كه در صورت وجود علائم گوارشي مشكوك و زمينه خانوادگي حتماً بايد به پزشك مراجعه كند تا بررسي‌هاي تشخيصي انجام شود و بتوان سرطان معده را در همان مراحل اوليه تشخيص داده وبا اقدامات درماني باعث بهبود و معالجه كامل بيماري شويم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۸:۰۴ توسط:كاسپين موضوع: نظرات (0)

آشنايي با بهترين فروشگاههاي اينترنتي لوازم هنري

توسعه اينترنت و تكنولوژي در عصر جديد همه جوانب زندگي ما از جمله روش‌هاي خريد و تجارت را به كلي دگرگون كرده است. منافع موجود در كسب و كار الكترونيكي و همچنين خريد اينترنتي هر روز تعداد بيشتري از مردم را به تجربه آن ترغيب مي‏‌كند.

در اين مقاله قصد داريم  بهترين فروشگاههاي اينترنتي لوازم هنري ايران عزيزمان را به شما دوستان معرفي نماييم.

فروشگاه لوازم هنري لوكس آرا

قطعاً همه هنرمندان، به دنبال جذب مشتري براي كار دست خود هستند،  به همين دليل مجموعه ي لوكس آرا به دنبال فرهنگ سازي اين امر مي باشد. اينكه ارزش دادن به هنر ايراني سبب افزايش ارزش به ريشه هاي تمدن ايران عزيزمان خواهد شد. از طرفي با وجود با ارزش دانستن هنر دست ايراني، بستري براي ايجاد اشتغال براي همه ي افراد تشكيل خواهد شد. با اين كارآفريني ها و معرفي صنايع دستي ايران عزيزمان به همه ي جهان، لوكس آرا به هدف والاي خود خواهد رسيد. در اين راستا از انواع روش هاي فروش و بازاريابي استفاده كرده است. با مطالعه و دنبال كردن وبلاگ و محصولات موجود در لوكس آرا نيز از موضوعات معرفي صنايع دستي ايران زمين، آگاه خواهيد شد.

هدف اصلي مجموعه ي لوكس آرا، حمايت از هنر و صنايع دستي نفيس ساخته شده با دستان هنرمندان ايراني است. لوكس آرا در اين راستاي تلاش هاي بسياري را به كار بسته است تا از هنر دست ايرانيان عزيز حمايت كرده باشد. بدين منظور جهت معرفي كالاهاي ساخته شده توسط هنرمندان صنايع دستي سنتي و مدرن، انواع محصولات مرتبط در اين زمينه را عرصه ي فروش نهاده است. اين گونه هنرمند و هنر ايراني را به همه ي دنيا معرفي كرده و در بازار صنايع دستي ايران، جاي خود را باز كرده است. وجود بسياري از انواع كالاهاي فيك در بازار، سبب شده تا گروه لوكس آرا، ترتيبي قائل گردد تا بتواند كالاي اصل را از نوع تقلبي آن در زمينه هنر، تشخيص دهند.

ارائه ي كالاهاي اصل با كيفيت عالي، قيمت مناسب و ضمانت كالا  از ويژگي هاي اصلي مجموعه ي لوكس آرا محسوب مي شود. در راستاي تحقق راستين اين اهداف، وجود صنايع دستي سنتي و مدرن بسيار در اين مجموعه و فروش آنلاين آنها با نازلترين قيمت ها، گواهي بر اين مطلب مي باشد.

فروشگاه ظريفا

قدمت ايران و هنر ايرانيان آن قدر سابقه ، تنوع و جذابيت دارد كه ساخته هاي دست آن ها نه فقط زينت بخش خانه هاي ايراني است كه در خانه هاي بسياري از صاحبان ذوق در سراسر دنيا نيز حضور دارد. اما امروزه در ميان يك زندگي ماشيني و پر از هياهوي صنعت و مدرنيته نگاه كردن به يك اثر هنري در ميان لوازم خانه مي تواند روح مخاطب را از دغدغه هاي روزمره دوره كرده و خيال او را تا اوج طبيعت پرواز دهد.

گروه ظريفا با بهره گيري از دانش و ابزار روزآمد و  با هدف دسترس پذيرتر كردن محصولات اصيل صنايع دستي براي مصرف كنندگان نهايي كار خود را آغاز كرده است. اين گروه با توجه به سه ركن هنر، تجارت و فناوري سعي كرده است محصولاتي با كيفيت مناسب و اصيل را به مخاطبان خود معرفي و مقايسه ، انتخاب و خريد را براي آن آسان نمايد.

ظريفا در كنار حفظ اصالت هنري محصولات صنايع دستي به كاربرد آن ها در زندگي روزمره نيز توجه زيادي مي نمايد و تلاش كرده علاوه بر معرفي جنبه هنري و استفاده هاي تزييني به كاربردي كردن اين محصولات در ميان ساير ابزارهاي خانگي نيز بپردازد.

اصول رفتاري و سازماني ظريفا:

·       حركت بر مدار مشتري

·       تهيه محصولات صنايع دستي با كيفيت و استاندارد

·       حلقه ي اتصال توليد و مصرف

·       توسعه ي بازار صنايع دستي به عنوان يك محصول ساخت ايران

·       دوست دار محيط زيست

·       كشف و احياء صنايع دستي در حال انقراض و رو به فراموشي

فروشگاه عتيق

فروشگاه و نمايشگاه عتيق يكي از بهترين و مجهز ترين مراكز فروش رنگ هاي هنري مي باشد. فروشگاه اينترنتي عتيق در راستاي حمايت از هنرمندان عزيز كشورمان راه اندازي شده و زمينه ارتباط مستقيم و بدون واسطه هنرمندان با مشتريان فراهم شده است. فروش لوازم هنري و پتينه رنگ هاي صدفي، رنگ هاي متاليك، خمير هاي پتينه، خمير هاي برجسته كاري، رنگ هاي افكت، رنگ آكريليك هنري، رنگ روغني هنري، رنگ هاي پارچه، رنگ هاي ويتراي رنگ شيشه، ظروف خام شيشه اي، ظروف خام چوبي، ظروف خام سفالي، ظروف خام سراميكي در فروشگاه اينترنتي عتيق براي شما عزيزان هنرمند فراهم مي باشد.

فروشگاه پرنون

فروشگاه اينرنتي پرنون با هدف معرفي و ترويج هنر و صنايع دستي ايران زمين شروع به كار كرده است و در نظر دارد با همكاري اساتيد و هنرمندان اين رشته بهترين و با كيفيت ترين هنر و صنايع دستي را از نقاط مختلف ميهن عزيزمان در اختيار شما مشتريان عزيز قرار دهد و همچنين با توليد محتوا در زمينه هنر و صنايع دستي ايران و جهان اطلاعات مفيدي در اختيار كاربران قرار دهد، با اين اميد كه اين هنرها را همه به خوبي بشناسند و اهميت و ارزش آن‌ها را درك كنند، بديهي است در صورت اطلاع رساني خوب و با كيفيت باعث خواهد شد تا اين هنرها و صنايع ستي اصيل ايران زمين فراموش نشوند و همچنين باعث انگيزه و رونق براي هنرمندان آن‌ها باشد و يه اين سبب راه خود را در گسترش و ارائه اين هنرها ادامه دهند.

فروشگاه پرنون همواره به اين چند نكته توجه خاص دارد و همواره تلاش مي نمايد به آنها عمل كند:  ارائه محصولات با كيفيت، پشتيباني مشتريان در كوتاهترين زمان و ارسال محصول در سريعترين زمان

فروشگاه اينترنتي فاديا

فروشگاه فاديا در زمينه عرضه لوازم هنري، خياطي و خرازي، لوازم و وسايل تزئيني، سي دي هاي آموزشي انواع هنرهاي دستي، بدليجات و ... فعاليت مي نمايد. اين مجموعه با تلاش صادقانه و خلاقيت موفق شده است، ضمن حركت به سوي پيشرفت و توسعه، رضايت مشتريان خود را به بهترين شكل جلب نمايد.

بهينه سازي و بهره وري از جمله موارد مهمي هستند كه مديران فاديا را بر آن داشته، تا با برخورداري از پرسنل مجرب در بخش هاي مختلف و بهره گيري از دانش و تكنولوژي روز و همچنين شناخت صحيح از نيازمندي هاي واحد هاي مختلف، رشد قابل توجهي داشته باشد و به راحتي تمامي لوازم مورد نياز اين صنف را در كمترين زمان ممكن، دراختيار مشتريان عزيز خود در سراسر كشور قرار بدهد.

اين فروشگاه با توجه به نكات ذكر شده و فراهم نمودن شرايط آسان در خريد و كسب رضايت مشتريان عزيز، طراحي و ايجاد شده است. فاديا همواره تلاش نموده بروز ترين فروشگاه توزيع كننده لوازم هنري و تزئيني در استان و كشور باشد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۶:۳۵ توسط:كاسپين موضوع: نظرات (0)

ارتقا رتبه سايت بصورت طبيعي و قانوني

با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10رديف آغازين گوگل شويد .
 
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال
منبع: chicrank.com

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۶:۴۴ توسط:كاسپين موضوع: نظرات (0)