كاسپين كاسپين .

كاسپين

فروش تعدادي سايت جهت ايجاد شبكه لينك سازي

تعدادي سايت با مشخصات زير آماده فروش براي وبمستران و سئو كاران و يا ديجيتال ماركتينگ هايي كه به دنبال ايجاد شبكه لينك سازي قوي و يا به دنبال خريد سايت رنك دار قوي با سابقه قبلي هستند مناسب مي باشد .

 

سوابق:

حداقل سن هر سايت 7 سال

حداقل تعداد بك لينك 10000

حداقل پيج اتوريتي 27 الي 34

داري پيج 1 الي 5 رنك قبلي گوگل

مناسب لينك سازي شبكه اي PBN , PSN

 

آدرس سايت :

2pix.ir

pix98.ir

kanoon-hamedan.ir

tmfy.ir

patrisrayan.ir

nanodesign.ir

systemati.ir

yakamuz.ir

s55.ir

parsiscom.ir

novinup.ir

hellozaban.ir

owj92.ir

etdesign.ir

20tarh.ir

w32.ir

 

قيمت تكي هر سايت 850 تومان

قيمت همه سايت ها شامل تخفيف ويژه

هماهنگي : از طريق آي دي تلگرام

bazdid1

https://t.me/bazdid1

همانطور كه مشاهده كرديد لينك اين سايت ها در بيش از 5 هزار وبلاگ بصورت فالو در قالب رپورتاژ آگهي منتشر و آگهي شد اين فرايند علاوه بر آگهي فروش تعداد بك لينك هاي اين سايتها را تقويت نمود .


برچسب: خريد سايت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۸:۲۸ توسط:كاسپين موضوع: نظرات (0)

آمار بازديد سايت خود را در گوگل منفجر كنيد

چه وب سايت شركتي داشته باشيد و چه يك وبلاگ شخصي، براي اينكه سهميه اي در بازار آنلاين داشته باشيد، نياز داريد كه كاربران از سايت شما بازديد كنند و با آن تعامل موثر برقرار كنند.
سوال اينجاست كه در حجم انبوهي از اطلاعات كه در فضاي وب وجود دارد چطور مي‌توان كاربران را به سمت سايت خود جذب كرد و در اين فضاي رقابتي پيروز ميدان بود؟

در اين پست ما تصميم داريم تكنيك‌ها و اصول افزايش ترافيك سايت را به شما معرفي كنيم.

بي شك بخش زيادي از ترافيك وب سايت‌ها از نتايج ارگانيك موتورهاي جستجو مثل گوگل حاصل مي‌شود پس بايد سئو را جدي بگيريد و روي آن سرمايه گذاري كنيد.

 
شمارشگر سايت خود را منفجر كنيد .
 
با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10 رديف اول گوگل شويد .
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال

-------

آغاز ثبت نام و دريافت سامانه پيام كوتاه
ارسال پيامك از خطوط رند كشوري 1000 و 2000 و..
امكان ارسال پيامك هاي تبريك ، اخطاريه،يادآوري اقساط و...

با تحويل آنلاين پنل

قابليت ها و اطلاعات بيشتر در لينك زير

https://chicrank.com/cart.php?gid=14

 

منبع: chicrank.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۸:۰۲ توسط:كاسپين موضوع: نظرات (0)

آلياژهاي شيرآلات از جنس فلز برنج و سرب خشك هستند

يك هزارخاري نيز درون اين پوسته ها براي درگير شدن با مغزي شير وجود دارد . شير آلات بهداشتي مخصوصا شير سينك ظرفشويي بعد از مدتي به دليل استفاده زياد و بسته به نوع و كيفيت آلياژ ساخت دچار مشكلاتي از جمله نشتي ، گرفتگي ،كدر شدن و از بين رفتن آبكاري مي شوند و در بعضي اوقات به دليل تغيير دكوراسيون نياز به تعويض دارند . نصب شير هاي گران قيمت و طلايي با توجه به دقت و وقت بيشتري كه از نصاب ميگيرد و مهارت نصاب شير تا حدي بيشتر از نصب شيرهاي معمولي تمام ميشود. البته كليت شيوه نصب يكسان بوده و سايزبندي و ارتفاع و فواصل باعث ميشود كه نصاب شيرالات بايستي از مهارت نسبي برخوردار باشد . شيرالات پيسوال زير روشويي و زير سينك نيز بايد در ارتفاع 50 سانتيمتري نصب شود . به ياد داشته باشيد اين قسمت ممكن است نياز باشد زير شير و يا به اتصال پيچ تمام رزوه و با يك سري مخصوص نصب شود. 

شركت كلار پويا اولين توليد كننده شيرآلات توكار در ايران داراي قابليت كاهش در ميزان مصرف آب و در مقابل رطوبت بسيار مقاوم است بطوريكه تا مدت ها مي توانيد از آن استفاده كنيد. براي محكم و آب بندي كردن اين نوع شيرها روي سينك يا روشويي نيز پيچ مهره يا مهره و واشرهاي مخصوصي وجود دارد كه داخل بسته شيرالات وجود دارند . نصب آن بسيار راحت بوده و به وسيله دو عدد پيچ به راحتي مي توان آن را بر روي ديوار نصب كرد . هريك از اين مدل شيرآلات بسته به انتخاب شما در رنگ و ظاهر و نمونه هاي مختلف با قيمت ها و مزايا و معايب مخصوص به خود وجود دارند. گارانتي شير اهرمي روشويي مدل يونيك سفيد 10 سال گارانتي بي قيد و شرط ميباشد و در صورت چكه كردن آب از شير ، از بين رفتن لعاب با مواد غير اسيدي يا شكستني تنه شير ، يك شير نو با شير قديمي تعويض ميشود. هردو آنها را بسته و تست كنيد كه آب از شير ظرفشويي خارج نشود .

آلياژهاي شيرآلات از جنس فلز برنج و سرب خشك هستند كه روكش آنها متفاوت است، روكش هاي به كار رفته معمولا از جنس برنز، مس، استيل و برنج هستند. در نظر داشته باشيد كه ابزار مورد نياز براي خارج كردن رو پيچ شير كه در كار مي ماند، قلاويز است و به هيچ عنوان با ضربه زدن و يا ابزار ديگري اقدام به خارج كردن قسمت بريده شده نكنيد. انواع شير ظرفشويي شاوري كسري شلنگدار براي آشپزخانه هاي ايراني به صورت مدرن و زيبا طراحي شده است. شير ظرفشويي شاوري مدل آريا با برند كلار داراي پوشش آبكاري رنگ كروم از بهترين مواد اوليه شمش برنج اكستروژن شهيد باهنر كرمان و كارتريج اروپايي kerox ساخته شده كه هنگام استفاده به راحتي قابل استفاده است و از مصرف بي رويه و هدر رفتن آب جلوگيري مي كند. شركت صنعت شيرآلات قهرمان اميدوار است با تلاش شبانه روزي و حمايت شما مصرف كننده محترم بتواند علاوه بر تامين نياز بازار داخل ايران با عرضه در ديگر كشورها نيز باعث سربلندي نام ايران باشد. فاصله مابين لوله هاي آب سردوگرم و همچنين شير لوله شوفاژ رفت و برگشت بسيار مهم است , و اگر پس از كاشيكاري اين فواصل كم و زياد شده باشد براي نصب شيرالات با مشكل مواجه خواهيم شد, و شيرالات و همچنين رادياتور ها ممكن است از حالت تراز خارج شوند كه اين مساله هم از لحاظ زيبايي و هم از لحاظ استحكام يك امتياز منفي محسوب ميشود.

ظاهر اين محصول فوقالعاده زيبا و در عين حال مدرن است. در صورت امكان، شير تعمير شده و در غير اين صورت با يك شير سينك جديد و سالم تعويض ميشود. شركت كلار پويا در زمينه توليدات شيرالات بهداشتي مرغوب مانند شير ظرفشويي ، روشويي ، حمام و توالت مطابق با استاندارد هاي روز اروپا در رنگ هاي بسيار زيبا و تنوع در طرح و قيمت توسط فروشگاه نوبساز نماينده رسمي اين شركت با گارنتي 5 ساله ( بي قيد و شرط ) به فروش مي رسد. نصب شيرالات بهداشتي ساختمان پس از انجام لوله كشي ساختمان صورت ميگيرد.بنابراين در هنگام لوله كشي و پس از آن درهنگام عمليات ساختماني بايد مراقب بود به لوله كشي و فواصل در نظر گرفته شده براي شيرالات آسيب نرسد. البرز روز يك شركت تقريبا نو پا در صنعت توليد شيرآلات ساختماني است، اما در همين 10 سال فعاليت خود به يكي از ده برند مطرح در صنعت توليد شيرآلات ساختماني تبديل شده است و از نظر كيفي، ظاهري و قيمتي در حال رقابت با رقباي ديرينهتر در اين حوزه است. هزينه نصب شيرآلات چقدر است و چند روز طول مي كشد تا كار نصب شيرآلات ساختمان به پايان برسد؟

لينك خريد:
https://arianfarazparsam.com/شيرآلات-بهداشتي-و-ساختماني/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۴:۱۷ توسط:كاسپين موضوع: نظرات (0)