کاسپین کاسپین .

کاسپین

آلیاژهای شیرآلات از جنس فلز برنج و سرب خشک هستند

یک هزارخاری نیز درون این پوسته ها برای درگیر شدن با مغزی شیر وجود دارد . شیر آلات بهداشتی مخصوصا شیر سینک ظرفشویی بعد از مدتی به دلیل استفاده زیاد و بسته به نوع و کیفیت آلیاژ ساخت دچار مشکلاتی از جمله نشتی ، گرفتگی ،کدر شدن و از بین رفتن آبکاری می شوند و در بعضی اوقات به دلیل تغییر دکوراسیون نیاز به تعویض دارند . نصب شیر های گران قیمت و طلایی با توجه به دقت و وقت بیشتری که از نصاب میگیرد و مهارت نصاب شیر تا حدی بیشتر از نصب شیرهای معمولی تمام میشود. البته کلیت شیوه نصب یکسان بوده و سایزبندی و ارتفاع و فواصل باعث میشود که نصاب شیرالات بایستی از مهارت نسبی برخوردار باشد . شیرالات پیسوال زیر روشویی و زیر سینک نیز باید در ارتفاع 50 سانتیمتری نصب شود . به یاد داشته باشید این قسمت ممکن است نیاز باشد زیر شیر و یا به اتصال پیچ تمام رزوه و با یک سری مخصوص نصب شود. 

شرکت کلار پویا اولین تولید کننده شیرآلات توکار در ایران دارای قابلیت کاهش در میزان مصرف آب و در مقابل رطوبت بسیار مقاوم است بطوریکه تا مدت ها می توانید از آن استفاده کنید. برای محکم و آب بندی کردن این نوع شیرها روی سینک یا روشویی نیز پیچ مهره یا مهره و واشرهای مخصوصی وجود دارد که داخل بسته شیرالات وجود دارند . نصب آن بسیار راحت بوده و به وسیله دو عدد پیچ به راحتی می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد . هریک از این مدل شیرآلات بسته به انتخاب شما در رنگ و ظاهر و نمونه های مختلف با قیمت ها و مزایا و معایب مخصوص به خود وجود دارند. گارانتی شیر اهرمی روشویی مدل یونیک سفید 10 سال گارانتی بی قید و شرط میباشد و در صورت چکه کردن آب از شیر ، از بین رفتن لعاب با مواد غیر اسیدی یا شکستنی تنه شیر ، یک شیر نو با شیر قدیمی تعویض میشود. هردو آنها را بسته و تست کنید که آب از شیر ظرفشویی خارج نشود .

آلیاژهای شیرآلات از جنس فلز برنج و سرب خشک هستند که روکش آنها متفاوت است، روکش های به کار رفته معمولا از جنس برنز، مس، استیل و برنج هستند. در نظر داشته باشید که ابزار مورد نیاز برای خارج کردن رو پیچ شیر که در کار می ماند، قلاویز است و به هیچ عنوان با ضربه زدن و یا ابزار دیگری اقدام به خارج کردن قسمت بریده شده نکنید. انواع شیر ظرفشویی شاوری کسری شلنگدار برای آشپزخانه های ایرانی به صورت مدرن و زیبا طراحی شده است. شیر ظرفشویی شاوری مدل آریا با برند کلار دارای پوشش آبکاری رنگ کروم از بهترین مواد اولیه شمش برنج اکستروژن شهید باهنر کرمان و کارتریج اروپایی kerox ساخته شده که هنگام استفاده به راحتی قابل استفاده است و از مصرف بی رویه و هدر رفتن آب جلوگیری می کند. شرکت صنعت شیرآلات قهرمان امیدوار است با تلاش شبانه روزی و حمایت شما مصرف کننده محترم بتواند علاوه بر تامین نیاز بازار داخل ایران با عرضه در دیگر کشورها نیز باعث سربلندی نام ایران باشد. فاصله مابین لوله های آب سردوگرم و همچنین شیر لوله شوفاژ رفت و برگشت بسیار مهم است , و اگر پس از کاشیکاری این فواصل کم و زیاد شده باشد برای نصب شیرالات با مشکل مواجه خواهیم شد, و شیرالات و همچنین رادیاتور ها ممکن است از حالت تراز خارج شوند که این مساله هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ استحکام یک امتیاز منفی محسوب میشود.

ظاهر این محصول فوقالعاده زیبا و در عین حال مدرن است. در صورت امکان، شیر تعمیر شده و در غیر این صورت با یک شیر سینک جدید و سالم تعویض میشود. شرکت کلار پویا در زمینه تولیدات شیرالات بهداشتی مرغوب مانند شیر ظرفشویی ، روشویی ، حمام و توالت مطابق با استاندارد های روز اروپا در رنگ های بسیار زیبا و تنوع در طرح و قیمت توسط فروشگاه نوبساز نماینده رسمی این شرکت با گارنتی 5 ساله ( بی قید و شرط ) به فروش می رسد. نصب شیرالات بهداشتی ساختمان پس از انجام لوله کشی ساختمان صورت میگیرد.بنابراین در هنگام لوله کشی و پس از آن درهنگام عملیات ساختمانی باید مراقب بود به لوله کشی و فواصل در نظر گرفته شده برای شیرالات آسیب نرسد. البرز روز یک شرکت تقریبا نو پا در صنعت تولید شیرآلات ساختمانی است، اما در همین 10 سال فعالیت خود به یکی از ده برند مطرح در صنعت تولید شیرآلات ساختمانی تبدیل شده است و از نظر کیفی، ظاهری و قیمتی در حال رقابت با رقبای دیرینهتر در این حوزه است. هزینه نصب شیرآلات چقدر است و چند روز طول می کشد تا کار نصب شیرآلات ساختمان به پایان برسد؟

لینک خرید:
https://arianfarazparsam.com/شیرآلات-بهداشتی-و-ساختمانی/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۴:۱۷ توسط:کاسپین موضوع: نظرات (0)