کاسپین کاسپین .

کاسپین

بهترین داروخانه آنلاین، بی نسخه است


داروخانه آنلاین نیز مانند سایر کسب و کارهای اینترنتی که با هدف افزایش بهره وری و آسایش شما ایجاد شده­اند، کمک می ­کنند تا در مسیر پرسرعت زندگی توقف کمتری داشته باشید و وقت و انرژی بیشتری برای خودتان نگه دارید. داروخانه موظف است به محض تغییر مسئول فنی و یا توقف فعالیت موسس به هر دلیل و یا متوقف شدن کار داروخانه به هر علت، موارد را در اسرع وقت به داروکو اعلام نماید و در صورت اعلام نشدن این موضوع و بروز هر گونه خسارت ناشی از ادامه کار داروخانه با داروکو، مسئولیت این امر تماما با داروخانه بوده و داروکو هیچ گونه مسئولیتی ندارد. از طرف دیگر بسیاری از داروخانهها در خرید حضوری، قیمت یک دارو را بیش از قیمت واقعی آن به شما اعلام خواهند کرد و شما نمیدانید که این قیمت واقعی نیست. این داروخانه ها می توانند در هر ساعت از شبانه روز سفارش شما را دریافت کنند و در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسانند.

سفارشات اکسپرس تا ساعت 18:00 (به غیر از روزهای تعطیل ، پنجشنبه و جمعه) حداکثر تا 3 ساعت کاری از زمان ثبت کردن سفارش ارسال خواهد شد. با روی کار آمدن داروخانه های آنلاین دیگر مجبور نخواهید بود برای خرید اینترنتی داروهای بدون نسخه ساعت ها در صف داروخانه ها منتظر بمانید بلکه قادر خواهید بود دارو های مورد نیاز خود را از طریق یک داروخانه آنلاین معتبر سفارش داده و در منزلتان تحویل بگیرید. وقتی به شکل حضوری به داروخانه مراجعه کنید احتمالاً طبق معمول میبینید که افراد بسیاری به داروخانه آمدهاند و در نتیجه به این راحتیها نوبت شما نمیرسد و باید زمان نسبتاً زیادی را منتظر بمانید تا بتوانید داروی مورد نظر را خریداری کنید. سفارش های بالای 300 هزار تومان در شهر تهران و بالای 500 هزار تومان در سایر شهرستان ها به صورت رایگان با پست پیشتاز ارسال خواهد شد. نسخه های آنلاین: یک راه حل ساده برای تجویز تجارب مشتری با نگهداری سوابق.

این هزینه ممکن است از یک شرکت به شرکت دیگر متفاوت باشد ، اما بودجه برآورد شده باید همیشه روی میز باشد تا شروع خوبی داشته باشید. درخواست متخصصان پزشکی برای پاسخگویی به سوالات از طریق chatbots ایده خوبی برای یک فروشگاه داروخانه است. Chatbots ( یک برنامه رایانه ای برای شبیه سازی مکالمه با کاربران انسانی ، به ویژه از طریق اینترنت ، طراحی شده است.) دستیار مجازی شما برای پشتیبانی از مشتریان در هر زمان که بخواهند است. Chatbots محبوب ترین و موثرترین عنصر توسعه وب سایت داروخانه مدرن است زیرا به دلیل قابلیت پشتیبانی 24/7 قابلیت اطمینان را افزایش می دهد. تبلیغات و پیشنهادات: یک داروخانه آنلاین باید شامل بخش جداگانه ای برای تبلیغات و پیشنهادات باشد تا مشتریان را به همراه مقالات مفیدی در مورد سلامتی جذب فروشگاه های خود کند. صدها افزونه و تکنیک توسعه chatbot در دسترس است که توسعه دهندگان شما باید آنها را تجربه کنند. نظرات و رتبه بندی پزشکی: خریداران خود را قادر می سازد تا هنگام خرید دارو از وب سایت ، تجربه خود را اضافه کنند. داروخانه آنلاین باید اطلاعات مربوط به مارک ها را اضافه کنند و باید برای محصولات دارویی معتبر رتبه بندی کنند. اینکه یک سری از محصولات با تخفیف بالای 50 درصد به فروش می رسد نشان دهنده این هست که سیاست های سایت ما مبتنی بر مشتری مداری و دادن بهترین خدمات به مشتری های گرامی و عزیز دیجی دارو می باشد.

برای آنکه بدانیم قصه داروگ از کجا آغاز شد و اینکه چه اهدافی ما را به این نتیجه بی نظیر رساند، باید به سال 1396 بازگردیم، زمانی که با توجه به نیاز جامعه به یک داروخانه آنلاین و همچنین رسالت اجتماعی خود، جهت تامین آسایش مردم عزیز، چشم انداز و رویاهای خود را تعریف کردیم و با تمام قوا برای عملی کردن آن ها دست از تلاش برنداشتیم. داروخانه شبانه روزی دکتر پرویزی با بیش 20 سال سابقه در زمینه عرضه انواع محصولات دارویی،آرایشی بهداشتی و انواع مکمل های تقویتی و ورزشی و دارنده اولین داروخانه آنلاین در استان البرز در خدمت شما مردم عزیز و شریف ایران میباشد. شما می توانید پیش از سفارش با شماره های درج شده در این سایت تماس بگیرید و مشاوره رایگان از متخصصان بگیرید. پنل سرپرست وب سایت شما مکانی است که می توانید به راحتی جزئیات کاربر ، محصولات ، حساب ها و سایر بخشهای فروشگاه را مدیریت کنید. این محصولات اگر ساکن تهران هستید، از طریق پیک و اگر ساکن شهرهای دیگر هستید با پست پیشتاز برایتان ارسال میشود. بیماری کرونا و بسیاری از بیماری های دیگر با وجود یک سیستم ایمنی مقاوم نمی تواند آسیب های زیادی را به بدن وارد نماید (اینجا کلیک کنید).


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۹:۱۴ توسط:کاسپین موضوع: نظرات (0)