کاسپین کاسپین .

کاسپین

قطعات استفاده شده در تولید این دستگاه ها دارای مهر استاندارد ملی ایران میباشند

همچنین کلیه قطعات استفاده شده در تولید این دستگاه ها دارای مهر استاندارد ملی ایران میباشند که این خود از ویژگی های بارز مهپاش گروه صنعتی اسکندری می باشد . از ویژگی های رطوبت ساز های پروانه ای ساخت این کارخانه میتوان به مصرف برق پایین ، صدای کم و کیفیت رطوبت دهی بسیار بالا اشاره کرد . از دیگر کاربرهای این ابزار مفید میتوان به تامین رطوبت فضاهایی نظیر سالن های پرورش دام و طیور ، سوله ها و فضاهای باز یا بسته ، سالن های جوجه کشی و مرغداری های گوشتی ، سردخانه های زیر صفر و بالای صفر و انبار های نگه داری میوه ، چاپخانه، صنایع نساجی و پارچه بافی،دخانیات، کارخانه های چای سازی و … رطوبت ساز مرغداری ساخت گروه صنعتی اسکندری از پوشش رنگ کوره ای جهت افزایش طول عمر مفید دستگاه استفاده میکنند . شما با استفاده از این تایمر می توانید مه پاش خود را کنترل کتید و روزهایی هفتهای که می خواهید مه پاش به صورت خودکار روشن شود را مشخص کنید. همچنین می بایست در انتخاب نازل این شوینده فشار قوی که نحوه خروج آب را مشخص می نماید، دقت شود. 

مدل های ثابت به گونه ای می باشند که در محلی مشخص واقع شده و کاربر با استفاده از شلنگ بلند تر نسبت به مدل های متحرک عمل می نماید. یکی از مهم ترین و اساسی ترین تجهیزات کارواش بدون شک دستگاه مبل شور بوده که بدون آسیب به بافت صندلی ها، بدون ایجاد بوی نامطبوع به دلیل تجمع آب پس از شستشو با کیفیت بالا به شستشوی صندلی ماشین در محل کارواش می پردازد. میوه و سبزیجات عمدتاً از آب تشکیل شده اند.از بین رفتن تازگی عمدتاً به دلیل کم آبی سریع محصول در نتیجه ی تبخیر آب مه پاش است. به دلیل اندازه های کوچکشان، این قطرات کوچک آب بدون خیس کردن، با حفظ رطوبت و خنکی در هوای محیط، کاهش کم آبی وحفظ وزن وشرایط محصول، تبخیر می­شوند. به دلیل تفاوت بین مقادیر موجود در سبزیجات و هوای اطراف، آب تبخیرمی­شود. مورد بعدی لزوم استفاده از رطوبت های نازلی در فصل گرما بحث کاهش دمای سالن ها و گلخانه ها می باشد که با استفاده از این رطوبت سازها ایجاد میشود. بر روی کلاهک شیر برقی هانتر پیچی تعبیه شده­است که از آن می­توان به منظور کنترل دبی جریان و نیز قطع و وصل نمودن دستی جریان آب استفاده نمود.

جایگزین نمودن روش های سنتی شستشوی خودرو همانند کاربرد ابزارهای دستی همانند ابر ، سطل و شلنگ آب با تجهیزات نظافت صنعتی مکانیزه دارای مزایای متعدد میباشد که از جمله آنها می توان به کاهش مصرف آب و مواد شوینده و افزایش سرعت و کیفیت عملیات اشاره نمود. سیستم های مه پاش به گونه ای طراحی شده اند که با هزینه های بسیار کم و حداقل تعمیر و نگهداری کار می­کنند. آب توسط نازل های مخصوص که قادر به تولید قطرات بسیار ریز کم تر از 10 میکرون هستند؛ با فشار پاشیده می­شود که بلافاصله بدون خیس شدن سطوح و اشیاء جذب هوا می­شوند. طبیعی است که این صنعت نیز دستخوش تغییر و تحولات بزرگی شده است. دستگاه پمپ کارواش صنعتی برتولینی ایتالیا، یکی دیگر از دسته بندی های کاربردی و حرفه ای فیدار کلین است. سیستم های رطوبت ساز نازلی به جهت ایجاد رطوبت یکنواخت و در نتیجه کنترل موثر تر و بهتر در سالن های مرغداری و گلخانه ها در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و تقریبا به یکی از تجهیزات اصلی سالن های مرغداری و گلخانه خصوصا در مناطق خشک و نیمه خشک کشور تبدیل شده است.

شرکت تکنو پارس از سال 59 در زمینه تولید و ساخت تجهیزات مرغداری فعال می باشد . محصولات کارواش صنعتی این شرکت از برندهای معروفی با کیفیت عالی و ضمانت پس از فروش ارائه می شود. دستگاه های واترجت صنعتی نسبت به مدل های خانگی ، فشار کاری بالا را تحمل کرده و مدت زمان بیشتریمیتوان از آنها استفاده کرد. سیستم مه پاش سطح رطوبت را تا حد بهینه ثابت نگه می­دارد، مانع فرایند کم آبی و باعث حفظ طراوت مواد غذایی برای مدت زمان طولانی تر می­شود. سیستم مه پاش معمولا به طوردوره ای 1 تا 5 ثانیه هر 10-15 دقیقه، یک مه فوق العاده سبک را مستقیماً بر روی محصول منتشر می­کند. کارواش نیمه صنعتی تشکیل شده از یک پمپ 110 بار کارواش و یک موتور 3 اسب که بر روی یک شاسی کوپله گردیده و دارای شیلنگ و لانس می باشد. بدین صورت که آب از طریق پمپ روی دیسک متحرک که پنج دور در ثانیه میچرخد منتقل میگردد و بدین ترتیب تبدیل به ذرات آب میگردد و به صورت اسپری توسط پروانه به مکان مورد نظر پمپاژ و باعث افزایش رطوبت محیط می شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۳:۴۸ توسط:کاسپین موضوع: نظرات (0)