کاسپین کاسپین .

کاسپین

شرکت صنعتی اینترپمپ که یکی از معتبرترین گروه صنعتی در دنیا است


امروزه به دلیل کاهش سطح آب های زیر زمینی و کمبود آب و هزینه های گزاف کارگری کارشناسان آمده اند. در زیر بهترین کنترلرهای آبیاری هوشمند را از آزمایش های Consumer Reports پیدا خواهید کرد. همچنین این کنترلر آبیاری قطره ای را می توان با ریموت، از راه دور حتی از فاصله 300 متری (1000 فوت) کنترل کرد که در این صورت نیازی به سیم کشی نبوده و فعال سازی سریعاً انجام می گیرد. این یعنی نیازی به سیم کشی و نگرانی قطعی برق و غیره نداشته باشید. در موقع این جداسازی نیازی به باز کردن هیچ پیچی نیست. عملکرد اصلی و کلی تایمرهای آبیاری این است که به عنوان یک دستیار یا بهتر بگوییم جایگزین برای انسان در تأمین آب مورد نیاز گلها و گیاهان ، درختان میوه یا درختان زینتی و به طور کلی هر نوع گیاه که در زمان آبدهی به آنها آب دهد.این ابزار باید بتواند این کار را به طور دقیق و به موقع در غیاب کاربر انجام دهد.اگر تمام اجزای "سیستم آبیاری اتوماتیک" و تجهیزات آبیاری هوشمند را به عنوان یک مجموعه واحد در نظر بگیریم ، تایمر آبیاری مغز این مجموعه محسوب میشود.تایمر هوشمند آبیاری با توجه به زمان آبیاری ، جریان آب را باز و بسته می کند و مجموعه گلها و گیاهان را از حالت بی آب خارج می کند.

مدل دو خروجی: برای هر خروجی میتوانید یک برنامه خاص در نظر بگیرید. و - میتوانید مدت زمان آبیاری و فواصل آبیاری را مدیریت کنید. بهتر است برای آشنایی بیشتر با برنامه ریزی آن قبل از نصب در محل مورد نظر ابتدا روی میز برنامه ریزی را تمرین کنید. نصب قطعات مختلف سیستم آبیاری قطره ای نیازمند یک سری اتصالات می باشد. پمپ کارواش اینتر که در کارواش ها استفاده می شود از سری مدل پیستونی است به همین دلیل به این پمپ ها، پمپ پیستونی می گویند. سری Pro-C دارای 4 الی 6 ایستگاه و سری PCC دارای 6 و 12 ایستگاه است. مدت زمانی که می توان برای هر ایستگاه تعیین کرد تا 6 ساعت قابل تنظیم می باشد. برای انتخاب و خرید یکی از انواع تایمر آبیاری دو مدل پیش رو دارید؛ در مدل اول که شامل یک خروجی است، شما یک برنامه برای آبیاری گیاهان در نظر می گیرید، اما در مدل تایمر دو خروجی، در حقیقت برنامه مجزا می توانید داشته باشید.

https://abniro.com/interpump-carwash/

از انواع پمپ پیستونی اینتر پمپ می توان به پمپ کارواش خانگی، صنعتی، بنزینی، دیزلی، مه پاش، سمپاش و پمپ کارواش آب گرم و سرد اشاره کرد. کیت ها و سامانه های مدیریت کننده هوشمند انواع مختلف روش های آبیاری در ابعاد بزرگ مثل باغ و مزرعه و کوچک مثل فضای سبز ویلا و باغچه منزل. در تایمرهای آبیاری دیجیتال، معمولا از یک صفحه دیجیتالی بزرگ و کاربردی استفاده میشود. جنس پمپ اینترپمپ ایتالیا از جنس سرامیک و بکارگیری موتور پرقدرت معمولا 15 لیتر در دقیقه دبی ایجاد می کند که براحتی بسیاری از سوح کثیف را صیقل داده براختی تمیز می کند. سیم کشی ساده کنترلر هانتر به نحویست که کوچک ترین اتصالی در دستگاه را با پیغام ERR در صفحه نمایش تایمر نشان می دهد. این محصول کارکرد و تنظیم بسیار ساده ای دارد. این سیستم ارزان تر است و انعطاف پذیری بالایی دارد. ورودی و خروجی این تایمر هوشمند به میزان ۳/۴ اینچ می باشد.

گجت آبیاری با تایمر MV-T1 با تنظیم میزان آبیاری قطره ای در زمانبندی های تعیین شده نگرانی ها را در مورد رسیدگی به گیاهان از میان برداشته و از هدر رفتن آب به علت آبیاری بیش از حد و بی موقع جلوگیری میکند. و به راحتی با علامت راهنماهای موجود در هر دو طرف قابل اتصال است. کارواش صنعتی به کارواش یا اصطلاحاً واترجت کارواش صنعتی نامیده معروف می باشد، دستگاه کارواش صنعتی از دو بخش اصلی پمپ پیستونی و الکتروموتور و یا (موتور بنزینی، دیزلی) متشکل است. پمپ های کارواش در زمینه شستشوی خودرو های سبک و سنگین، شستشوی سطوح کثیف و آلوده، رسوب زدایی و چربی زدایی تجهیزات و ماشین آلات به صورت تخصصی و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند. ولی در حالت بسته قراردادن صدایی شنیده نمیشود. بسته بندی ها توسط برس های جانبی تکمیل می شوند. تایمر هوشمند آبیاری و به طور کلی تکنولوژی آبیاری هوشمند یکی از ابزارهایی است که جدیدا اختراع شده است و یکی از نیازهای زندگی بشر امروز را برآورده می سازد.در داخل تایمر آبیاری یک شیر برقی دیافراگمی قرار دارد که به طور معمول بسته است و هنگامی که تایمر به شیر آب متصل می شود و شیر آب باز است ، آب به سیستم شما سرازیر نمی شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۹:۵۰ توسط:کاسپین موضوع: نظرات (0)